Post by osquimenpise on Feb 5, 2022 12:36:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Puslespill - jigsaw puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Puslespill - jigsaw puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Puslespill - jigsaw puzzle 2022 version ▞▞▞
Fine gåter. Annonser vises omtrent hvert minutt eller annet. Og midt i et puslespill. Ikke verdt det.
Elsker dette spillet, dessverre kan jeg ikke gi det en høyere vurdering fordi det ikke synkroniseres. Jeg har nylig ødelagt den andre enheten min og måtte skaffe meg en ny, og jeg mistet all fremgang og samlinger, og prøver nå å diskutere om det er verdt å gjøre det igjen 🤔
Bra, men krever mye tålmodighet og teknikker
Flott og morsomt.
Jeg elsker spillet ambefaler dette til de som kjeder seg i bilen😊
Helt ok
Jeg elsker det fordig det er ikke for lett eller for vanskelig så jeg anbefaler dere dette
Flott app alt jeg kan si jeg anbefaler 👌
Alt for mange annonser! Jeg likte det første puslespillet mitt, men når jeg først begynte på det andre, var det konstante videoannonser. Skuffende.
Likte disse gåtene, men det som har skjedd med opprett-knappen, jeg elsket virkelig å laste opp mine egne bilder og å kunne se familiebilder samles i stikksagbiter, så vel som de mange tilgjengelige
Bra spill, men noen få for mange annonser jeg hadde nesten 200 fullførte oppgaver, men etter oppdateringen som nettopp ble gjort, har jeg mistet dem alle veldig skuffet over dette, men etter min forrige tilbakemelding som jeg forlot og noen dager senere faktisk etter mottok et svar så de alle ut til å ha dukket opp igjen, men igjen på grunn av mengden av gåter er jeg usikker på om alt er tilbake da hukommelsen min ikke er som den pleide å være
Det er gøy for folk som har lyst på hjernetrim!
Flott tidsmorder for venterom, bilturer og hvis du bare ELSKER puslespill. Bra spill.
Som noen andre forklart nedenfor, er gåtene fine, og jeg forstår behovet for annonseinntekter, men en annonse hver 4.–5. brikker av et puslespill på 65 deler er rett og slett for mye. Spesielt når noen av annonsene kjører nesten 30 sekunder. Avinstallerer og ser etter noe med færre annonser.
Jigsaw Puzzles - puzzle games Atjautības spēles xgz
Bra puslespill, men dårlig kontakt med skjermen.
Ikke verst, men av en eller annen grunn når du prøver å fullføre puslespillet, blir noen brikker borte fra skjermen, og den eneste måten å få dem tilbake på er å bruke hint. Dette har skjedd på hvert puslespill siden spillet ble installert
Vil at bakgrunnen skal ha en annen farge
Litt vanskelig, men ganske gøy
For mange annonser. Ikke bry deg om den konstante annonsen nederst hvis skjermen og til og med annonsene mellom puslespillene, men å ha flere annonser mens du prøver å spille spillet er for mye.
7 annonser 1 puslespill!!! Akkurat midt i å gjøre det også!!! Jeg har ikke noe imot annonser før eller etter, men FLERE avbrudd mens jeg prøver å lage et puslespill for det samme produktet er ikke god reklame, det er bare irriterende!!!! Det er en skam fordi det er noen fine gåter
Alt for mye anonser
For mange annonser etter det første puslespillet.
Middels hjernetrim. Passe vanskelighetsgrad for nybegynnere. I det hele en bra app.
Det hjelper meg å fokusere på noe utenfor de tingene som skjer i verden
Det er gøy å spille! Men hater de nye endringene!! Det gjør det mye vanskeligere. Jeg pleide å lage 400 brikker på 20 minutter, nå er brikkene så små at jeg ikke klarer dem lenger.
Det er et bra spill, bra hvis du kjeder deg. Men noen av gåtene må du låse opp 🔓. Så det er bristepunktet mitt.💢💀
Eksepsjonell underholdning for folk som kjeder seg. 😴 takk 😊.
BH!!!
Go Escape! Arkadne igre nrc
Nydelig
Jigsaw Puzzles - rompecabezas Puzles axp
Bare tiden vil vise om dette puslespillet er virkelig bra. Jeg skulle bare ønske at bitene ikke var så vanskelige å manøvrere og plassere.
Jeg antar at alle utviklere blir grådige etter en stund. Så dette er en flott puslespill-app, HVIS du liker å se en annonse hvert 4.–5. minutt. Det pleide å være hyggelig, nå blir det konstant avbrutt med de samme 2-3 annonsene!
👍👍👍👍👍👍
Et veldig morsomt spill!
For mange annonser. Det er et bra spill, bare tilleggene som dukker opp midt i puslespillet er overdrevne. Jeg spiller mer programmeringstunge spill med bare en tiendedel av annonsene denne har.
Liker dette veldig godt
Jeg ga dette puslespillet 5 stjerner fordi jeg elsket det, men siden det hadde en oppdatering kommer det alltid med annonser, la jeg tre eller fire brikker i annonsen, noen ganger 1 brikke og annonsen, før jeg først fikk annonser når jeg startet et nytt puslespill ,det er så irriterende og verre av alt samme annonse om og om igjen grrrrrrrrr kommer til å avinstallere hvis ingenting blir gjort,jeg vet for å holde det gratis må du ha annonsene,men kom igjen folkens dette er helt latterlig
Meget artig tidsfordriv
Iøynefallende gåter og flotte nivåer å klatre
Jeg kan ikke gå tilbake og fullføre oppgaver hvis jeg må stoppe på midten. Den fryser hver gang jeg prøver å fortsette.
Annonser midt i puslespillet hjelper ikke tankene mine til å slappe av. Gjør angsten min verre. Sakte, hengende bevegelser, og det er ikke telefonen min.
På en eller annen måte klarer dette spillet å feile så hardt hver gang jeg prøver å gjøre et puslespill at det faktisk slår av telefonen min. Selv med 100 % lading. Det er et skissert problem, og jeg er ferdig med denne appen.
2 annonser på mindre enn 2 minutter mens du er i spillet
Mye fine bilder, men mye forstyrrende reklame som trekker ned opplevelsen
Synes det er godt tidsfordriv
Jigsaw Puzzles - puzzle games Atjautības spēles xgz
Deler som er for vanskelige å flytte for å være avslappende. Det blir frustrerende.