Post by kuphovsmighhitemp on Feb 19, 2022 22:13:39 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Coin Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Coin Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Coin Rush! 2022 version ▞▞▞
Jeg kan virkelig, virkelig godt lide dette spil og vil anbefale det til alle! Men jeg har kun to complanes, den første er, at der var for mange annoncer, jeg er ikke sikker på, om dette skete for nogen andre, men jeg ved med sikkerhed, at det skete for mig, den anden er, at niveauerne er alt for hårde og udfordrende, men på samme tid kan jeg godt lide, at det er svært alligevel godt spil, jeg elsker det så meget!
Det er forbløffende, men efter at have bestået 1000 niveauet, vil du stå over for det samme trin, hvilket er fuldstændig ulækkert.
Spillet er rart Efter 200. niveau hænger spillet og bliver ramt ... osv.
Spillet var okay, bortset fra at det er, hver gang du trykker arrestere ting, du hopper tilbage til dig taber, du har for langt til at tilføje dette til mig fra og med dette spil
Spillet giver dig en chance for at genoplive, hvis du ser en annonce, men hvis du ikke også vælger det, får du en annonce alligevel og ingen genoplivning. spillet dukker en annonce op mere eller mindre hver gang du dør og beder dig om at genoplive hver gang, og du kan ikke forlade genoplivningsskærmen i cirka 3 sekunder. Så hver gang du dør, skal du vente omkring 3-20 sekunder afhængigt af dit held. også spillene kedelige
Ret godt. Ret sjovt. Men jeg sætter 3 stjerner, fordi du får en frikin-reklame, hver gang du taber.
Dette spil er meget interessant og meget rart at blive spillet, men en ting, som jeg virkelig ikke kan lide er, nogle gange bevæger mønten sig, men drejer ikke til højre eller venstre, hvilket forårsager, at mønten falder ned, og spillet er så very *friendly* person. Du bliver bedt om at løse dette problem, jeg vil være dig taknemmelig.
Space Hunter: Galaxy Attack Arcade Shooting Game Παιχνίδια arcade cnm
Det har for mange annoncer, der ikke kan springes over, og 30 sek., dette spil stinker, jeg hader det, får det ikke brændt det med ild, det er irriterende smertefuldt at spille og dumt
Jeg kan meget godt lide dette spil, men kontrollerne er lidt skæve
Det er en god spilidé at få en mønt til at rulle rundt til very *friendly* personningen af et kursus, men jeg kan ikke kontrollere den mønt, den er for følsom
Jeg kan godt lide det, men annoncerne er irriterende og cringey, men det er stadig sjovt, men jeg keder mig af det (selv om jeg stadig kan lide det)
Interessant koncept, men kunne bruge tilt kontrol
Gider ikke. Annonce efter hvert niveau. Spillet har et problem, der gør, at jeg er nødt til at vende min telefon på hovedet for at spille.
Dette spil er virkelig fantastisk 😊. Er så svært at lave, og mønt er så svært at kontrollere, så jeg vil sige, at dette er spillet skal spille for at øge din koncentration. og generer mig egentlig ikke, fordi dette er et offline spil, og du kan bare sætte det i flytilstand, og tilføjelserne kommer ikke. Jeg vil klart anbefale det😄👍🏻
Den første forhindring på niveau 26 er brudt. Udover det er det et sjovt spil.
Godt spil, men det mangler indhold, der holder folk underholdt og forankret i den nærmeste fremtid
Det er okay. Bliver kedeligt efter de første 10 niveauer. Bare en tilfældig tidsspilder. Nogle niveauer ser ud til at være lidt latterlige med dens sværhedsgrad. En, der kommer til at tænke på, er, at banen indsnævres til knapt bredere end din mønt, hvorefter spillet kaster målmønter efter dig, og du har ingen steder at henvende dig for at undvige. Anstændigt spil, men var væk fra min telefon på 10 minutter.
Jeg kan huske at spille dette! Jeg så også en annonce om, at niveau 12 var svært. Antallet af annoncer er ok, men bortset fra det, BEDSTE SPIL NOGENSINDE!!!
Det er et meget udfordrende sjovt spil. Annoncerne er lidt af et træk, men de kan simpelthen løses ved at slukke for mit wifi. Det ville være rart, hvis de kunne tilføje fantastiske og kreative baggrunde som på et slot, i en butik, i maven på et dyr eller på køkkenbordet i et hus. Det ville efter min mening gøre spillet 10x bedre.
dette spil er livløst uden musik, annoncen siger væddemål, du kan ikke nå niveau 12 nåede til 13 intet problem jeg ville have en sjov udfordring dette er et af de masseproducerede spil som voodoo make, der alle kun er sjove i 10 minutter, så er det bare kedelige skabere laver ikke sjove spil længere det plejede at være sjovt med pixelgun og sådan på toppen, og nu er det hele bare dårligt
Dette spil er forfærdeligt, det bliver ved med at fejle, og jeg kan ikke vende. Også hvis du løser dette, kan jeg overveje at downloade det igen. Tak skal du have!
Godt men hårdt
Jeg spiller mange mobilspil og nogle gange betaler jeg for dem, andre har jeg det fint med annoncer for det gratis indhold. Der er dog en annonce efter bogstaveligt talt hvert niveau, som ikke altid kan springes over. Fuldstændig skrald spiloplevelse, selvom spillet ser ud til at være ret godt, nåede kun niveau fire før afinstallation.
det er sjovt, men der er en fejl med de piggede vægge, der lukker sig ind. de lukker sig for hurtigt, hvilket gør det umuligt at komme forbi
Dette spil er latterligt, jeg prøver at spille spillet, og det halter bare, det er bare utroligt, også når jeg er på spillet, og jeg prøver at vende det, bliver det ikke, som jeg vil have det, dette spil burde ikke være et så, ja.
Helt forfærdeligt, fordi kontrollerne ligesom bare får dig til at gå over hele brættet, når du knap nok swiper!
Godt spil, men for mange annoncer gør noget ved det. .over alt er det et godt spil at spille
Denne app er forfærdelig Jeg har aldrig givet en app en stjerne, men denne dosis fortjener ikke engang en halv stjerne, der er ikke noget godt ved den kvaliteten er forfærdelig, den er så langsom, og jeg skal flytte til venstre eller højre for at starte, men når jeg gør det taber jeg, eller når jeg flytter det til retningen, falder det, giver jeg dette en 0 stjerne 👎åh og jeg glemte næsten, at der er så mange annoncer, der er annoncer i midten, store ind i forfærdelige
Vil ikke indlæse.
Slagtid ved lastning
Elsker dette spil, og der er ikke for mange tilføjelser. Så hvis du tænker på at få dette, burde der ikke er noget galt med det
Det tager lang tid at downloade, jeg er irriterende over denne download
der er et par niveauer, der er uovertrufne. Jeg er på niveau 73, og fælden lukker, før jeg kan komme igennem den. for et par dage siden sad jeg også fast på niveau 73, da en bold blokerede stien hver gang. i dag, da jeg åbnede appen, var niveauet et helt andet, men stadig uovertruffent
Jeg kan ikke lide dette spil, fordi det er meget hurtigt, og der er mangeyyy forhindringer, og jeg var nødt til at tage skarpe sving, og da det skete, faldt min mønt ned, jeg mistede en mønt fra min linje, eller jeg stødte ind i forhindringen. Så jeg er ked af det, men jeg kan ikke lide det. Men da annoncen for dette spil kom i et andet spil, tænkte jeg, at det kunne være interessant, men det er det desværre ikke. Og jeg kan heller ikke lide styringen.
Det er et fantastisk spil. Det falder dog i den fælde, der ser ud til at plage alle gode spil i dag med at have 30 sekunders annoncer for hver 90 sekunders spil. Det ville være fantastisk, hvis de skærer ned til hvert 5. minuts spil, men det giver vel ikke indtægter.
Dette spil er lidt hårdt, men det er et godt spil.dette spil er bogstaveligt talt umuligt, og jeg har 2 verdensrekordscores på spil som denne smh. fantastisk spil bare sindssygt hårdt.
Fint koncept men dårlig udførelse. Ikke glat og for mange annoncer.
Der er så mange annoncer ......... lige afvery *friendly* persontet et niveau....og annoncer..... Kontroller er forfærdelige....så mange røde indlæg...det er fint, men når mønten falder .... du skal bogstaveligt talt se en annonce ..... modbydelig 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😠😠😤😤😤😤😤 😤Jeg har hørt fra mine venner, at dette er et godt spil....men det er det værste spil, jeg nogensinde har spillet😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😐😐😫🤢🤢🤢🤢s
Jeg giver dig tre stjerner, fordi efter nogle niveauer er alle niveauer ens, ingen ændring mellem dem er alle ens